Riley Storm - A Mate to Believe In - 20. Fejezet

 


Huszadik fejezet
Pace



A kopogás az ajtaján egybeesett azzal, hogy Emma feje beugrott a sarkon.

"Szóval" - mondta lelkesen. "Hogy ment? Mesélj el mindent!"

Pace felnyögött, és visszahuppant az ágyra. "Kérlek, ne tedd!"

"Hogy érted ezt? Bombáztad? Nemet mondott?"

"Tudod, mindig is akartam egy nővért, amikor felnőttem" - mondta Pace az állát vakargatva. "Mindig ilyen kíváncsiak?"

Emma felnevetett. "Hé, te hívtál fel, miszter. Mit gondoltál, hogy tanácsot adok neked, és aztán várom, hogy hozzám gyere?"

"Ööö, igen" - mondta neki Pace. "Pontosan ezt gondoltam, hogy ezt fogod tenni. Miért is várna bárki mást? Megosztom, amit hajlandó vagyok megosztani. Amikor hajlandó vagyok megosztani."

"Gondolom, még sosem hallottál erről a pletykának nevezett dologról" - mondta Emma, és leült az ágy szélére.

"A francba."

"Már elmondta neked?"

Pace rémülten nézett fel, amikor Clarice belépett a szobába.

"Elmondtad neki?" - kérdezte, és tátott szájjal bámult Emmára.

"Hát ő most már a húgom is" - mondta Emma. "Ami azt jelenti, hogy lényegében a te húgod is. Mindketten vigyázunk rád. Ráadásul neki jóval több tapasztalata van ebben az egész sárkányos dologban, mint nekem. Szóval úgy gondoltam, jó lenne kikérni a véleményét."

"Ráadásul kihangosította nekem, amikor először hívtál" - tette hozzá Clarice. "Csak nem mondtam semmit."

Pace felnyögött. "Nem, nem-nem-nem. Ez nem történhet meg. Ez az egész csak egy rossz álom, semmi több, igaz?"

"Sajnálom, kistesó. Ez a való világ. A nagy bajnokság" - mondta Emma. "Üdvözöllek benne."

"Megkeresem azt, aki azt mondta nekem, hogy jó ötlet, hogy van egy nővérem, akihez tanácsért fordulhatok női dolgokban, és megértetem vele, hogy nagyon nagyot tévedett" - panaszkodott, és addig csúszott lefelé, amíg a hátán fekve a plafont bámulta. "Mennyi az esélye annak, hogy ha csak fekszem itt, és nem szólok semmit, ti ketten elmegyetek?"

"A nullával egyenlő" - mondta Emma szárazon. "Valami nélkül nem."

"Ez annyira kínos" - mondta. "Én magam is még mindig feldolgozom" - mutatott rá.

"Pontosan. És mi azért vagyunk itt, hogy segítsünk feldolgozni" - mondta neki Clarice.

"Nem, azért vagytok itt, mert véres részleteket akartok hallani vagy a sikeremről, vagy a szörnyű kudarcomról."

"Szóval sikerrel járt" - mondta Emma győzedelmesen. "Tudtam!"

Pace felült. "Ezt soha nem mondtam!"

A két nő egy pillantást vetett egymásra, majd egyszerre fordították rá ugyanazt a hitetlenkedő tekintetet.

"Ó, ez ijesztő. Ez tényleg ijesztő" - mondta, hátrálva. "Egy szörnyeteget hoztunk létre. Hol van Asher? Azt hiszem, hallom, hogy téged hív, Emma. Jobb lenne, ha megnéznéd, mi a baj!"

Clarice felhorkant. "Ő és Logan most nincsenek itt. Úgyhogy jobb, ha elkezdesz elárulni néhány részletet."

Logan sincs itt? Mindkét társukkal együtt ragadt? Pace lassú mozgással hátraesett, kissé megpattant, ahogy a matracnak csapódott.

Pace hangosan felsóhajtott. "Miért pont én?" De egyikük sem figyelt.

"Rendben" - mondta egy pillanat múlva, miután rájött, hogy ez elkerülhetetlen. "A végén megcsókoltam. Kicsit intenzívebb lett a dolog. Aztán megcsörrent a mobilja. Vége."

A nők nem tűntek elégedettnek a részletek hiányával. Kár.

"Ráadásul úgysem számít" - tette hozzá, hangot adva némi frusztrációjának, amit hazafelé menet érzett. "Nem tudok közel kerülni hozzá."

"Micsoda? Miért nem?" Clarice zavartan kérdezte. Úgy tűnt, még Emma sem tudta, mire gondol.

"Mert" - mondta Pace, miközben felült. "Azért, ami én vagyok. Ő ezt nem tudja, bár van némi gyanúja, hogy visszatartom a dolgokat. Nem tudom, hogy tudnék-e valakivel együtt lenni és hazudni neki. Eddig kerültem a válaszadást a kérdésekre, de előbb-utóbb úgyis előjönnek. Ennél jobbat érdemel. Jobbat, mint én."

Emma elgondolkodott a szavain. "Mi van, ha mégis többről van szó?"

Pace ránézett a lányra. "Hogy érted ezt? Több miben?"

"Mint például, mi van, ha ő a társad?"

Pace rábámult, aztán elfordította a fejét, hogy lássa, Clarice szintén megdöbbent.

"Én... én erre nem igazán gondoltam" - ismerte be. "Lehet, hogy ő az?"

Mindkét nő hallgatott, miközben a férfi ezen töprengett, nagy megkönnyebbülésére. Pace-nek még nem volt válasza erre a kérdésre, és tudta, hogy ez komoly gondolkodást igényel majd a részéről.

Carla... a párja?

"Nem mehetek erre az útra" - mondta, és feltartotta a kezét, hogy megelőzze a kettős tiltakozást, amely kitörni látszott. "Legalábbis még nem, oké? Arra kell koncentrálnom, hogy vele dolgozzak. Arra, hogy megtaláljam ezt a sárkányt. Ma megölt egy embert. Nem hagyhatom, hogy ez így folytatódjon."

"Ez nem jelenti azt, hogy hagynod kell, hogy ez az út szélére kerüljön" - mondta Emma. "Asher és én is hasonló dolgon mentünk keresztül, tudod. Még mindig folytattuk a felfedezést, amikor volt egy kis időnk. Csak azt mondom, hogy ne legyél túl rideg vele szemben."

Pace bólintott. "Megértem. De mi történik a végén, ti ketten?"

Válaszul csak zavart pillantásokat kapott. Persze, nem gondolták végig a természetes végkifejletig; miért is tették volna? Nem az ő hibájuk volt. Pace nem hibáztatta őket.

"Gondoljatok bele. El kell lopnom tőle a gyanúsítottját. A Sárkánytanács elé kell vinnem ítélethozatalra. Nem mehet az emberi börtönbe, csak megszökne onnan. Így sosem lesz képes megoldani ezt az ügyet. Miattam. Nem kerülhetek túl közel hozzá, hogy aztán így tönkretegyem a karrierjét".

"Ó" - mondta Emma halkan. "Igaz."

"Igen", mondta. "A tetteim ártani fognak neki. Hogy tehetem ezt olyasvalakivel, aki a társam?"

"Csak azt tudom, hogy megtalálod a módját" - mondta Emma. "Te egy rendes fickó vagy, Pace. Bízom benned."

Clarice egyetértően bólintott, és megveregette a lábát onnan, ahol ült.

Pace bólintott, felbátorodva a két rokona társának támogatásától. Talán végül is nem is volt a legrosszabb dolog, hogy testvérek voltak.

Meg akarta találni a módját, hogy helyrehozza a dolgokat.

Valahogyan.