Annette Marie - Damned Souls and a Sangria

 

Damned Souls and a Sangria

Egyszer volt, hol nem volt, én voltam az átlagos szikár vörös hajú, a valaha volt legbénább munkahelyi előélettel, ingatag kapcsolattal az egyetlen családtagommal, és fogalmam sem volt, mit kezdjek az életemmel.

Most pedig egy ál-mitikus vagyok a világ legjobb pultos állásával, a legcsodálatosabb (és legdögösebb) legjobb barátokkal, akikről sosem tudtam, hogy szükségem van rájuk, és egy céhnyi össze nem illő mágiahasználóval, akik a nagy családommá váltak.

És mindezt el fogom veszíteni.

Kétségbeesésemben, hogy megmentsem Ezrát, könyörtelen megtévesztés hálójába botlottam - és komolyan felbosszantottam egy alvó hidrát. Most minden gyilkos feje felém és a céhem felé fordult, és nem tudom, hogyan állíthatnám meg. Nem vagyok benne biztos, hogy meg tudom állítani.

Nem vagyok benne biztos, hogy bárki is képes rá.

De ha nem, akkor mindannyian elpusztulunk - Izra, Aaron, Kai és az én szeretett céhem.

 A teljes történet a képre kattintva érhető el.