Eve Langlais - Special Monsters Unit

 Special Monsters Unit


A Nexuson bajok készülődnek, és valamiért azt hiszik, hogy én meg tudom állítani.
Néhányan nagyszerűnek születnek. Az anyám meg akart fojtani születésemkor.
Nem volt könnyű életem, nem egy olyan világban, ami a mágiából él. Az épületek megerősítésére szolgáló varázslatok. Boszorkányságok, amik egy szupermodell arcát adják neked.
Legalábbis ezt mondták nekem.
Senki sem tudja elrejteni előlem az igazi arcát, és az emberek csúnyán megharagszanak, amikor rájönnek, hogy a jelenlétem az oka annak, hogy a mágia elsorvad és meghal.
Ez nem olyan menő, mint amilyennek hangzik, így amikor munkát ajánlottak a Special Monsters Unit-nál, megragadom a lehetőséget, és csatlakozom egy alkalmatlan csapathoz, hogy kiderítsem, miért vonzza Nexus városa a kriptideket.
Legalább egy csapat tagja vagyok. Barátokat szerzek. Én...
Olyan titkokat tudok meg a múltamról, amiket nehéz kezelni.
De az érzelmi sebeimnek várniuk kell, amíg a szörnyekkel elbánunk. Különösen azokkal, akiknek emberi arcuk van.

A teljes történet a képre kattintva érhető el