Jenika Snow - Take My Daddy, I’ll Take Yours

 

Take My Daddy, I’ll Take Yours


Boldog voltam, amikor apám újra megtalálta a szerelmet.

Amit utáltam, az az volt, hogy az új felesége nem csak velem egyidős volt, de biztos voltam benne, hogy egy tengeri boszorkány, akit csak azért hoztak létre, hogy a lehető legjobban megkeserítse az életemet.
Az esküvőnek örömteli időszaknak kellett volna lennie. Ehelyett addig ittam a pezsgőt, amíg a gátlásaim el nem szálltak, és hagytam, hogy egy sokkal idősebb férfi egy sötét sarokba vezessen, hogy életem legjobb szexét nyújtsa nekem.
Annak az egyéjszakás kalandnak csak ennyinek kellett volna lennie, de nehéz volt nem gondolni az ezüst rókára, aki több orgazmust adott nekem, mint amennyit emberileg lehetségesnek tartottam.
Csak egy családi vacsorán, amikor az új mostohaanyám meghívta az apját, jöttem rá, hogy a férfi, akinek hagytam, hogy szétdugja az agyamat, nem más, mint az apja.
Szégyellnem kellett volna magam azért, amit tettem - a tiltott találkozásért, ami a fejemben élt szabadon. De az egyetlen gondolat, ami eszembe jutott, az volt...
Vedd el az apámat, és én elviszem a tiédet.

A teljes történet a képre kattintva érhető el