Mia Hartson - The Blood of Monsters

 

The Blood of Monsters


Minden évtizedben tizenkét fiatal nőt ajándékoznak a szigetemről a szörnyeknek.
Ebben az évben én is benne vagyok a jelöltek között. De a többiekkel ellentétben én azt akarom, hogy elvigyenek. Helyesbítek, engem el kell vinni - a nővérem érdekében. Az én hibám, hogy őt választották ki az utolsó felajánlás során, és meg kell tudnom, hogy életben van-e.
Azt hittem, készen állok, de semmi sem tudott volna felkészíteni arra a négy szörnyetegre, akik követelnek engem. Egy vámpír, egy farkasváltó, egy démon és egy szirén. Félelmetesek, hatalmasak és dühítően arrogánsak... és most ezek az alfák rám szálltak.
Kiderül, hogy a nővérem megtalálása nem lesz olyan egyszerű, mint reméltem. Most, hogy a világukban vagyok, a szörnyek azt hiszik, hogy közéjük fogok tartozni. Benne vagyok a szörnypróbáikban, és addig játszanak velem, amíg át nem változom.
Ezek a seggfejek azt hiszik, hogy könnyű lesz megtörni engem, de rossz lányt választottak. Mert én már egy szörnyeteg vagyok. Csak még nem tudják.

A teljes történet a képre kattintva érhető el