Mia Hartson - The Cries of Monsters

 

The Cries of Monsters


Minden szörnynek egy házhoz kell tartoznia. Még jó, hogy nem a szabályok szerint játszom.

A szörnyek nem fognak megtörni. Meg fogom találni a nővéremet, és ha az Orash hetén való részvétel a legjobb esélyem arra, hogy megtaláljam, akkor harcolni fogok. Szembe szállok az újvérűekkel, és hagyom, hogy a szörnyházak alfái azt higgyék, hogy megkaphatnak.

De én nem tartozom senkihez. Még a négy félelmetes szörnyeteghez sem, akik fogva tartanak - Kade, a farkasváltó, Asher, a démon, Darian, a szirén és Locke, a vámpír. Legalábbis én ezt gondoltam. Most már nem vagyok benne olyan biztos. Valahogy ez a négy hím átolvasztja a védelmemet, és kezdek rájönni, hogy legalább annyira szükségem van rájuk, mint nekik rám.

Ahogy a Katakinok titkai egyre jobban feltárulnak, azon kapom magam, hogy azon tűnődöm, kik is az igazi szörnyetegek. Rémálomszerű lények, akiket a "kívülállóknak" neveznek, pusztítást végeznek a városban, és ellenségek járkálnak a macskaköves utcákon, mint suttogások a sötétben. Nem a nővérem az egyetlen, akit meg kell menteni, és el kell döntenem, hogy hajlandó vagyok-e elfogadni a bennem rejlő erőt, vagy hagyom, hogy a szörnyek égjenek.

A teljes történet a képre kattintva érhető el