Mia Hartson - The Curse of Monsters

 

The Curse of Monsters


Egy elszakíthatatlan kötelék. Egy ősi átok. Egy szörnyeteg, amely királyságokat tesz tönkre.

Túléltük a kitaszítottakat, de most Kade, Asher, Darian, Locke és én a tündék királyságában vagyunk egy megkínzott herceggel a kezünkben. A tündék birtokában vannak a Katakint sújtó átok megtörésének titkai, és én ki akarom deríteni, hogy mik azok. De a tündék birodalma ugyanolyan veszélyes, mint Katakin, és ezek a titkok? Igen, vérrel kell fizetnünk értük.

Ahogy egyre közelebb kerülök a nővérem megtalálásához, megtanulom elfogadni a mágiát, ami az ereimben folyik. De hamarosan rájövök, hogy nem vagyok immunis az átokra, ahogyan azt hittem. Az a négy szörnyetegem? Igen, hamarosan megtudják, hogy milyen szörnyeteghez kötődtek. Kiderült, hogy talán nem én vagyok a Katakin szörnyek megváltása. Lehet, hogy csak a vesztük leszek.

A teljes történet a képre kattintva érhető el