Roxie Ray - Dragon Daddy’s Nanny

Dragon Daddy’s Nanny


Én vagyok a dragonyapuka, ő pedig az ellenállhatatlan dadus, aki hamarosan megégeti magát...
Az éjszakai klubom, a Sárkánybarlang a földi mennyország. Sárkány létemre ez már mond valamit. Folyamatosan hozzáférhetek a finom testi bűnökhöz, valamint az ágyamban állandóan fekvő nőkhöz, akik alig várják, hogy megronthassam őket.
Bevallom, váratlanul ért a csecsemő, akit valaki a küszöbömön hagyott. Hasonlóképpen, a pozitív DNS-teszt is lesújtó volt, ezért azt tettem, amit minden sárkány apuka tenne a helyzetemben - felfogadtam egy dadát.
Emily a tökéletes jelölt. Szorgalmas, gondoskodó és egy csipetnyi temperamentummal. Nem hibáztathatsz azért, mert további... előnyöket ajánlottam neki. Sajnos, elszántan ellenáll nekem, és az az őrült ötlete támadt, hogy jó családapa leszek.
Attól tartok azonban, hogy minden jól megtervezett terve hamarosan hamvába holt. Nemcsak én vallok szánalmas kudarcot abban, hogy ellenálljak neki, de azt hiszem, ő is kísértésbe esett. És ami még rosszabb, a baba anyja hamarosan pokollá teszi az életünket...

A teljes történet a képre kattintva érhető el