Cara Wylde - Wed to the Lionman

Wed to the Lionman


Elárulva.
A nőstény, akit a társamnak hittem, az éjszaka közepén elszökött valaki mással. Most én vagyok a falka csúfja, az oroszlánember, aki nem tudta megfékezni az oroszlánlányát. Nem érdekel, mit mondanak. Nem akarom irányítani a nőstényemet, azt akarom, hogy velem legyen, mert én vagyok az ő világa, ahogy ő is az enyém.
Ahhoz, hogy ez megtörténjen, sorsszerű társaknak kell lennünk. Szóval legközelebb nem én fogok választani. Hagyom, hogy a Templom válasszon helyettem. Elküldöm nekik a véremet, és ők megtalálják nekem a tökéletes társamat. Egy nőstényt, aki soha nem fog elárulni engem.
Hónapok telnek el, és nem hallok semmit a Templomtól. Talán arra vagyok ítélve, hogy egyedül maradjak. Elfelejtem a dolgot, és folytatom az életemet.
De egy éjjel, őrjáratozás közben sikolyt hallok. Egy emberi nőt üldöz három férfi, és én nem tétovázom. Megmentem a becsületét, az életét, aztán ránézek...
Gyönyörű és tiszta. Szükségem van rá, hogy az enyém legyen.