Erin Havoc - The Big Bad’s Lies

 

The Big Bad’s Lies

Most vesztettem el a munkámat.
A szívemet nem veszíthetem el.
A Hills Green nevű kisváros egyetlen könyvtárosaként elég időm van álmodozni.
Amikor egy nagydarab, zömök, merengő idegen lép be az ajtón, imádkozom a boldogságomért, amíg meg nem halok.
Arra viszont nem számítok, hogy azért jött, hogy tönkretegyen.
Tyler Chennek elgyengül a térdem.
Egy: fölém magasodik.
Kettő: tetoválás. Minden lány szereti a tetovált öltönyös férfiakat.
Három: a főnökét képviseli, aki épp most vásárolt fel minden üzletet a környéken, és mindenkit kirúgott.
Egy hetem van, hogy mindent összepakoljak, mielőtt mindet elvisznek.
Egy hét, hogy elbúcsúzzak...
Tylernek nem kellett volna itt maradnia, de mégis itt maradt.
Segít. Beenged engem.
Többet akarok tőle, mint kellene.
Veszélyesen közel vagyok ahhoz, hogy beleszeressek...
De tudom, hogy többről van szó. Van valami, amit Tyler nem mond el nekem.
És a hazugságai mindent tönkretehetnek.
Megnyílhatunk és meggyógyíthatjuk egymást,
Vagy a mi történetünk nem más, mint vágyálom?