Jenika Snow - The Hunter

 The Hunter


Mi lenne, ha a nagy gonosz farkas elrabolná Piroskát kizárólag a saját kedvtelésére?
Miután a nagymamám meghalt, az üresség érzése maradt bennem. Zsákutcába jutottam, nem volt barátom vagy családom, és próbáltam eligazodni ebben az új világban, miközben teljesen egyedül voltam.
A tökéletes megoldás? Elutazni egyszer az életben Alaszkába, és újra kapcsolatba lépni a vadon és mindazzal, ami boldoggá tesz.
Elszigetelve lenni egy faházban áram, folyóvíz és mobilszolgáltatás nélkül tökéletesnek tűnt, amíg nem próbáltam ki magam a vadonban, és rá nem jöttem, hogy ez talán nem a legjobb ötlet.
A dolgok remekül mentek, amíg nem így lett, és rájöttem, hogy nem vagyok egyedül. Ő volt a vadász, és én voltam a prédája.
És amikor végül szemtől-szembe kerültem az üldözőmmel, semmi olyat nem láttam, amit a legvadabb álmaimban is el tudtam volna képzelni.
Egy szörnyeteg volt, egy szó szerint szőrös, hatalmas, vérfarkas kinézetű szörnyeteg, aki azt mondta, hogy engem választott párjának, és most már az övé vagyok.
Elvitt a búvóhelyére, ahol megérintett, megnyalt... örömet okozott nekem. És annak ellenére, hogy tudtam, hogy harcolnom kell vele és ezzel az új valósággal, többet akartam.
Farkas lehet, hogy félelmetes ránézni, nagyobb és erősebb, mint bármi, amit valaha is el tudtam volna képzelni, de az egyetlen célja az volt, hogy örömet szerezzen nekem.
Az igazi kérdés az volt, hogy vissza akarok-e valaha is térni a civilizációba és az életbe, amit valaha ismertem?

A teljes történet a képre kattintva érhető el