Nichole Rose - Snow’s Prince

 

Snow’s Prince

 

A maffiahercegnek nem volt más szándéka, minthogy beleszeressen Snowba.

Dimitri
Silver Spoon Fallsnak könnyű célpontnak kellett volna lennie.
Ehelyett fülig belebonyolódtam a kartellekbe és a bonyodalmakba.
Ellenséges területre tévedtem, hogy nyomozzak...
És egy új életfeladattal táncoltam vissza.
Megvédem Snow Buchanant a mostohaanyjától és annak kartellnyi csatlósától.
Hét szőrös barátja kételkedik bennem.
A mostohaanyja meg akarja ölni.
Én pedig csak a szívét akarom ostromolni.
Ez a gömbölyded kis hercegnő az enyém lesz.

Snow
Amikor apám meghalt, tudtam, hogy csak idő kérdése, és a mostohaanyám megtalálja a módját, hogy tőlem is megszabaduljon.
A pénzét akarja, nem a lányát.
De arra nem számítottam, hogy képzett gyilkosokat küld utánam.
Arra meg pláne nem számítottam, hogy Dimitri Arakas, a gyönyörű rosszfiú, aki megdobogtatja a szívemet.
Megesküdött, hogy megvéd engem.
De csak egy kérdésem van...
Kinek kellene megvédenie tőle a szívemet?