Eve Langlais - Hidden Monster Ruins

 

Hidden Monster Ruins


Bújj el, ahogy csak akarsz. Megtalállak.

Lehet, hogy nem viselek köpenyt vagy maszkot, de az SMU - a Különleges Szörnyek Egysége - ügynökeként nagyon is hősies vagyok.
Legtöbbször.
Sok baleset történik körülöttem, mivel én vagyok az, amit úgy hívnak, hogy nulladik boszorkány. Valaki, aki alapvetően gyilkos a mágiára.
Királyul hangzik, nem? Nem, ha emiatt átkozott emberek robbannak fel - szó szerint - az arcomba. Undorító. Arról nem is beszélve, hogy utálok új ruhákat vásárolni.
Mégis, szeretem a munkámat, még ha veszélyes is. Az életem más területein azonban elkelne egy kis segítség.
A származásom még mindig rejtély.
A srác, akit szerettem, nos, mondjuk úgy, hogy a dolgok bonyolultak.
A főnök felvett egy új embert, aki idegesítő, és említettem már, hogy dögös?
Ó, és úgy tűnik, ősi romok vannak a városunk alatt. Izgatottabb lennék, ha a Kriptid Történelmi Társaság nem zárt volna ki minket a saját nyomozásunkból.
Mindegy. Rengeteg szörny van a Nexusban. És titkok is. Itt az ideje, hogy bajt okozzak a jó nevében.