Brynn Paulin - Billionaire’s Bunny

 

Billionaire’s Bunny


A főiskolai vészhelyzet azt jelenti, hogy szükségem van egy második állásra, különben nem diplomázom le. Szerencsére a beugró ügynökség szerint tökéletes vagyok egy pozícióra, ami már a nyilvántartásukban van.

Úgy értem... nem tudok énekelni, de milyen nehéz lehet Bunny Grams-t szállítani? Az éneklés lesz a legkisebb problémám, amikor az első szállításomra megyek. Meg sem tudok szólalni, miután meglátom az előttem álló, zamatos férfit. Nem csak ez, de Embry Fitzgerald, a milliárdos technológiai zseni rendkívüli módon elrendeli, hogy a mai az utolsó napom ebben a munkában.
És most mit csináljak? Szerencsémre (vagy talán nem), Embrynek rengeteg ötlete van, és mindegyikben benne vagyok én is, meg ő is. Van egy olyan érzésem, hogy egy olyan nyúlüregbe fogok zuhanni, ahonnan valószínűleg nem fogok tudni kijutni.